Profeta

din Lumea de dincolo de vise

retargeting-woks

Experiențe mai bune de achiziție pentru vizitatorii magazinelor online

| 0 comments

Sunt o împătimită a shoppingului online. O experiență de altfel teribil de plăcută și distractivă, care îmi aduce anumite beneficii în viața de zi cu zi. Toată lumea știe că o vizită prin magazine sau mall-uri este însoțită de o mare pierdere a timpului. Cauți, scotocești prin rafturi, mergi la diferite branduri și uneori nu reușești să găsești ce îți dorești să achiziționezi. Apoi nu trebuie uitată oboseala și durerile de picioare când ajungi acasă. Te simți de parcă ai muncit o zi întreagă pe un șantier de construcții. Într-un final îți propui să nu mai repeți prea curând experiența.
Probabil că toate motivele de mai sus m-ar determina să cumpăr online. Și totuși nu asta m-a făcut să adopt această modalitatea de a face shopping, mai degrabă faptul că magazinele online mă atrag prin diferite strategii. Îmi place când intru într-un astfel de loc că pot sta confortabil în fotoliul meu și să beau o cafeluță aromată în timp ce mă bucur vizual de produsele vizionate.
Dintre magazinele online pe care le-am vizitat, pot spune că mă atrag cele care pe lângă cumpărăturile pe care le fac, îmi oferă un cadou util în funcție de prețul total al cumpărăturilor mele. Cadourile sunt iubite de toată lumea, fiecare dintre noi, cumpărătorii, suntem fericiți și spunem prietenilor noștri despre momentul când le primim, ce anume primim și cât de bucuroși ne fac ele. Astfel un magazin online care adoptă această strategie de a atrage clienții, mă câștigă din primul moment.
Îmi mai plac concursurile. Dacă un site oferă premii în cadrul unui concurs, ador să completez datele și să aștept cuminte momentul extragerii. Norocul este ceva care te face să trăiești palpitant. De exemplu, un magazin a propus un concurs cumpărătorilor, acesta constând în a realiza un articol-poveste despre unul dintre premii. M-am înscris curioasă și am scris respectând cerințele. Mi s-a părut interesant, iar prietena mea s-a înscris și ea. Nici nu știam până atunci de magazinul respectiv, dar dintr-un foc a câștigat două cliente care au zărit concursul pe un site de socializare. Vorba merge din gură-n gură. De atunci dau câte o raită periodic prin magazinul respectiv.
Sunt de părere că vizitatorii  trebuie să beneficieze de reclamă. Nu degeaba se spune că reclama este sufletul comerțului. Clienții trebuie să vadă în primul rând că magazinul respectiv există, are produse de calitate și prețurile avantajoase. Foarte important este să atragi vizual prin imagini și texte care să incite posibilii clienți. Întotdeauna mi s-a părut că un text haios și plin de umor pur românesc este perfect pentru a atrage atenția oamenilor.
Știți cum mă mai atrag pe mine magazinele online? Prin acele imagini de pe homepage unde scrie mare ”reducere -50%, -75%” sau ”prețuri super avantajoase”. Prețurile sunt un punct de atracție teribil pentru clienți. Pe internet ai ocazia mult mai ușor să compari prețurile, iar magazinele online câștigă în momentul în care vin în întâmpinarea clientului cu astfel de oferte de prețuri mai mici decât concurența, mai ales când produsele sunt calitative.
Newsletter-ul acestor site-uri este foarte important. În e-mail găsești mereu informațiile noi despre produsele pe care ți le dorești, doar acceptând să îți fie trimis periodic newsletter-ul. Creșterea vânzărilor este garantată oricărei firme online care va folosi această strategie de informare periodică  a clienților săi.
Îmi place să fac cumpărături, dar sunt atrasă de magazinele online care știu să mă facă curioasă, care-mi oferă noutăți mereu și diferite facilități precum: transport gratuit, reduceri importante, concursuri și cadouri. Cred că, până la urmă, fiecare dintre acestea trebuie să aibă o formulă perfectă pentru a-și câștiga proprii clienți.

Leave a Reply

Required fields are marked *.